Moving Gjennomsnittet Logikk


Flytte gjennomsnittlige konvolutter Flytte gjennomsnittlige konvolutter Innledning Flytte gjennomsnittlige konvolutter er prosentbaserte konvolutter angitt over og under et bevegelige gjennomsnitt. Det bevegelige gjennomsnittet, som danner grunnlaget for denne indikatoren, kan være et enkelt eller eksponentielt glidende gjennomsnitt. Hver konvolutt angis deretter samme prosent over eller under det bevegelige gjennomsnittet. Dette skaper parallelle band som følger prishandling. Med et bevegelige gjennomsnittsgrunnlag som base, kan Moving Average Envelopes brukes som en trend-indikator. Denne indikatoren er imidlertid ikke begrenset til bare trenden etter. Konvoluttene kan også brukes til å identifisere overkjøpte og oversoldte nivåer når trenden er relativt flat. Beregningsberegning for flytende gjennomsnittlige konvolutter er rett fram. Velg først et enkelt glidende gjennomsnitt eller eksponentielt glidende gjennomsnitt. Enkel glidende gjennomsnitt vekt hvert datapunkt (pris) likt. Eksponentielle glidende gjennomsnitt legger mer vekt på de siste prisene og har mindre lag. For det andre, velg antall tidsperioder for glidende gjennomsnitt. Tredje, angi prosentandelen for konvoluttene. Et 20-dagers glidende gjennomsnitt med en 2,5 konvolutt viser følgende to linjer: Tabellen over viser IBM med en 20-dagers SMA og 2,5 konvolutter. Merk at 20-dagers SMA ble lagt til denne SharpChart som referanse. Legg merke til hvordan konvoluttene beveger seg parallelt med 20-dagers SMA. De forblir en konstant 2,5 over og under det bevegelige gjennomsnittet. Tolkningsindikatorer basert på kanaler, bånd og konvolutter er utformet for å omfatte de fleste prishandlinger. Derfor beveger seg over eller under konvoluttene rettferdighet. Trender starter ofte med sterke trekk i en eller annen retning. En overspenning over den øvre konvolutten viser ekstraordinær styrke, mens et stup under den nederste konvolutten viser ekstraordinær svakhet. Slike sterke trekk kan signalere slutten på en trend og begynnelsen på en annen. Med et bevegelige gjennomsnitt som grunnlag, er Moving Average Envelopes en naturlig trend-indikator. Som med glidende gjennomsnitt, vil konvoluttene forsinke prishandling. Retningen av det bevegelige gjennomsnittet dikterer kanalens retning. Generelt er en downtrend tilstede når kanalen beveger seg lavere, mens en opptrend eksisterer når kanalen beveger seg høyere. Trenden er flat når kanalen beveger seg sidelengs. Noen ganger tar en sterk trend ikke tak i etter en konvoluttbrudd, og prisene går inn i et handelsområde. Slike handelsområder er preget av et relativt flytende gjennomsnitt. Konvoluttene kan da brukes til å identifisere overkjøpte og oversolgte nivåer til handelsformål. Et trekk over den øvre konvolutten angir en overkjøpt situasjon, mens et trekk under den nederste konvolutten markerer en oversold tilstand. Parametre Parametrene for Moving Average Envelopes er avhengig av dine tradinginvesting-mål og egenskapene til sikkerheten som er involvert. Traders vil sannsynligvis bruke kortere (raskere) bevegelige gjennomsnitt og relativt stramme konvolutter. Investorer vil sannsynligvis foretrekke lengre (langsommere) bevegelige gjennomsnitt med større konvolutter. En security039s volatilitet vil også påvirke parametrene. Bollinger Bands og Keltner Channels har innebygd mekanismer som automatisk tilpasser seg en security039s volatilitet. Bollinger Bands bruker standardavviket til å angi båndbredde. Keltner-kanaler bruker gjennomsnittlig sann rekkevidde (ATR) for å angi kanalbredde. Disse justeres automatisk for volatilitet. Chartister må selvstendig regne med volatilitet når de angir flyttende gjennomsnittlige konvolutter. Verdipapirer med høy volatilitet vil kreve at bredere bånd omfatter de fleste prishandlinger. Verdipapirer med lav volatilitet kan bruke smalere bånd. Ved å velge de riktige parameterne, bidrar det ofte til å legge over noen forskjellige Flytte gjennomsnittlige konvolutter og sammenligne. Tabellen over viser SampP 500 ETF med tre Moving Average Envelopes basert på 20-dagers SMA. De 2,5 konvoluttene (røde) ble rørt flere ganger, de fem konvoluttene (grønn) ble bare berørt under juli-bølgen. De 10 konvoluttene (rosa) ble aldri rørt, noe som betyr at dette bandet er for bredt. En næringsdrivende kan bruke de fem konvoluttene, mens en kortsiktig handelsmann kunne bruke de 2,5 konvoluttene. Aksjeindekser og ETFer krever strammere konvolutter fordi de vanligvis er mindre volatile enn individuelle aksjer. Alcoa-diagrammet har samme Moving Average Envelopes som SPY-diagrammet. Vær imidlertid oppmerksom på at Alcoa brøt de 10 konvoluttene mange ganger, fordi det er mer flyktig. Trend Identification Moving Average Envelopes kan brukes til å identifisere sterke trekk som signaliserer starten på en utvidet trend. Trikset, som alltid, plukker de riktige parametrene. Dette tar øvelse, prøving og feiling. Tabellen under viser Dow Chemical (DOW) med Moving Average Envelopes (20,10). Sluttpriser brukes fordi flytende gjennomsnitt er beregnet med sluttkurs. Noen kartografer foretrekker barer eller lysestaker for å utnytte intradag dagen høy og lav. Legg merke til hvordan DOW surged over den øvre konvolutten i midten av juli og fortsatte å bevege seg over denne konvolutten til begynnelsen av august. Dette viser ekstraordinær styrke. Vær også oppmerksom på at Flytte gjennomsnittlige konvolutter dukket opp og fulgte forhånden. Etter et trekk fra 14 til 23 var aksjen klart overkjøpt. Imidlertid etablerte dette trekket et sterkt prejudikat som markerte begynnelsen på en utvidet trend. Da DOW ble overkjøpt kort tid etter å ha opprettet sin opptrending, var det på tide å vente på en spillbar tilbaketrekking. Traders kan se etter tilbakekoblinger med grunnleggende kartanalyse eller med indikatorer. Pullbacks kommer ofte i form av fallende flagg eller kiler. DOW dannet et bilde perfekt fallende flagg i august og brøt motstand i september. Et annet flagg dannet i slutten av oktober med en breakout i november. Etter november-bølgen trakk aksjene tilbake med en fem ukes flagg i desember. Commodity Channel Index (CCI) vises i indikatorvinduet. Flytter under -100 viser oversolgt avlesning. Når den større trenden er oppe, kan oversoldavlesninger brukes til å identifisere tilbakekoblinger for å forbedre risikobelønningsprofilen for en handel. Momentum blir bullish igjen når CCI beveger seg tilbake til positivt territorium (grønne prikkede linjer). Den inverse logikken kan søkes for en downtrend. Et sterkt bevegelse under den nedre konvolutten signalerer ekstraordinær svakhet som kan foreskygge en utvidet downtrend. Tabellen nedenfor viser International Game Tech (IGT) som bryter under 10 konvoluttene for å etablere en nedgang i slutten av oktober 2009. Fordi aksjen var ganske oversold etter denne kraftige nedgangen, ville det vært forsiktig å vente på en sprett. Vi kan da bruke grunnleggende prisanalyse eller annen momentumindikator for å identifisere bounces. Indikatorvinduet viser at den stokastiske oscillatoren brukes til å identifisere overkjøpte studs. Et trekk over 80 anses å være overkjøpt. En gang over 80 kan chartister da se etter et diagramsignal eller et trekk tilbake under 80 for å signalere en nedtur (røde punkterte linjer). Det første signalet ble bekreftet med en støttepause. Det andre signalet resulterte i et whipsaw (tap) fordi aksjen flyttet over 20 noen uker senere. Det tredje signalet ble bekreftet med en trendlinjeskift som resulterte i en ganske kraftig nedgang. Ligner på pris Oscillator Før du går videre til overkjøpte og oversolgte nivåer, er det verdt å påpeke at Flytte gjennomsnittlige konvolutter ligner Percent Price Oscillator (PPO). Flytte gjennomsnittlige konvolutter forteller oss når en sikkerhet handler en viss prosentandel over et bestemt bevegelige gjennomsnitt. PPO viser prosentandelen forskjellen mellom et kort eksponentielt glidende gjennomsnitt og et lengre eksponensielt glidende gjennomsnitt. PPO (1,20) viser prosentandelen forskjellen mellom en 1-periode EMA og en 20-årig EMA. En 1-dagers EMA er lik nærmen. 20-årige eksponentielle flytende gjennomsnittlige konvolutter reflekterer den samme informasjonen. Tabellen over viser Russell 2000 ETF (IWM) med PPO (1,20) og 2,5 eksponentielle flytende gjennomsnittlige konvolutter. Horisontale linjer ble satt til 2,5 og -2,5 på PPO. Legg merke til at prisene beveger seg over 2,5 konvolutt når PPO beveger seg over 2,5 (gul skygge) og prisene flytter under 2,5 konvolutt når PPO beveger seg under -2,5 (oransje skygge). PPO er en momentum-oscillator som kan brukes til å identifisere overkjøpte og oversold-nivåer. I tillegg kan Moving Average Envelopes også brukes til å identifisere overkjøpte og oversolgte nivåer. PPO bruker eksponentielle glidende gjennomsnitt, så det må sammenlignes med Moving Average Envelopes ved hjelp av EMA, ikke SMA. OverkjøptOvertolgt Å måle overkjøpte og oversolgte forhold er vanskelig. Verdipapirer kan bli overkjøpt og forbli overkjøpt i sterk oppgang. På samme måte kan verdipapirer bli solgt og forbli oversold i sterk nedgang. I en sterk opptrend flytter prisene ofte over den øvre konvolutten og fortsetter over denne linjen. Faktisk vil den øvre konvolutten stige når prisen fortsetter over den øvre konvolutten. Dette kan virke teknisk overkjøpt, men det er et tegn på styrke for å forbli overkjøpt. Det motsatte gjelder for oversold. Overkjøpte og oversolde avlesninger brukes best når trenden flater. Diagrammet til Nokia har alt. De rosa linjene representerer Moving Average Envelopes (50,10). Et 50-dagers enkelt glidende gjennomsnitt er i midten (rødt). Konvoluttene er satt 10 over og under dette bevegelige gjennomsnittet. Diagrammet starter med et overkjøpt nivå som ble overkjøpt ettersom en sterk trend dukket opp i april-mai. Pris handling ble hakket fra juni til april, som er det perfekte scenariet for overkjøp og oversold nivåer. Overkjøpte nivåer i september og midten av mars forutsatt reverseringer. På samme måte forså solgte nivåer i august og slutten av oktober fremskritt. Diagrammet avsluttes med en oversold tilstand som forblir oversold ettersom en sterk nedtrend dukker opp. Overkjøpte og overliste forhold bør fungere som varsler for videre analyse. Overkjøpte nivåer bør bekreftes med kartmotstand. Chartister kan også se etter bearish mønstre for å styrke reverseringspotensialet på overkjøpte nivåer. På samme måte bør oversoldnivåer bekreftes med kartstøtte. Chartist kan også se etter bullish mønstre for å styrke reverseringspotensialet på oversolgte nivåer. Konklusjoner Flyttende gjennomsnittlig konvolutter brukes mest som en trend-indikator, men kan også brukes til å identifisere overkjøpte og oversolgte forhold. Etter en konsolideringsperiode kan en sterk konvoluttbryte signalere starten på en utvidet trend. Når en opptrinn er identifisert, kan kartleggere vende seg til momentumindikatorer og andre teknikker for å identifisere oversolgte lesere og pullbacks innenfor den trenden. Overkjøpssituasjoner og bounces kan brukes som salgsmuligheter innenfor en større nedgang. I fravær av sterk trend kan Moving Average Envelopes brukes som Percent Price Oscillator. Flytter over øvre konvolutt signal overkjøp avlesninger, mens det beveger seg under de nedre konvolutt signal oversold avlesning. Det er også viktig å innlemme andre aspekter av teknisk analyse for å bekrefte overkjøp og oversolgt lesing. Motstands - og bearish reverseringsmønstre kan brukes til å bekrefte overkjøpte avlesninger. Støtte og bullish reverseringsmønstre kan brukes til å bekrefte oversolgte forhold. SharpCharts Moving Average Envelopes finnes i SharpCharts som prisoverlegg. Som med et glidende gjennomsnitt, bør konvoluttene vises på toppen av et prismodell. Når du velger indikatoren fra rullegardinlisten, vil standardinnstillingen vises i parametervinduet (20,2,5). MA Konvolutter er basert på et enkelt glidende gjennomsnitt. EMA Konvolutter er basert på et eksponentielt glidende gjennomsnitt. Det første nummeret (20) angir perioder for det bevegelige gjennomsnittet. Det andre nummeret (2.5) setter prosentforskyvningen. Brukere kan endre parametrene slik de passer til kartleggingsbehovet. Tilsvarende glidende gjennomsnitt kan legges til som separat overlegg. Klikk her for et levende eksempel. Oversold etter Break over øvre konvolutt: Denne skanningen ser etter aksjer som brøt over sin øvre eksponentielle Moving Average Envelope (50,10) for tjue dager siden for å bekrefte eller etablere en opptrinn. Den nåværende 10-årige CCI er under -100 for å indikere en kortsiktig oversold tilstand. Overkjøpt etter Bryte under nedre konvolutt: Denne skanningen ser etter aksjer som brøt under deres lavere eksponentielle Moving Average Envelope (50,10) for tjue dager siden for å bekrefte eller etablere en downtrend. Den nåværende 10-årige CCI er over 100 for å indikere en kortsiktig overkjøpt tilstand. Videre studier Trend Trading for en levende Thomas CarrFilm gjennomgang: 8216The Lobster8217 Courtesy av Cannes Film Festival 15. mai 2015 04:33 PT Yorgos Lanthimos039 første engelskspråklige funksjon er en ugudelig morsom, uventet bevegelig satire av parfiksert samfunn. Lang levetid og livslang fruktbarhet er blant grunnene til at et menneske kan ønske å bli den eponymiske skapningen, forklarer Colin Farrell 8217s hovedperson i begynnelsen av 8220The Hummer .8221 De velsmakende krepsdyrets rike foreninger med den surrealistiske bevegelsen ser ut til å ha sløvet seg, men ikke Den greske skribent-regissøren Yorgos Lanthimos, som har sin overordnede singular femte funksjon, mdash sin første i engelsk mdash, tar sin pågående fascinasjon med kunstig konstruert samfunn til sin dizzieste, mest bunuelske ekstreme til dato. En ondskapsfull protest mot samfunnsmessig preferanse for atomkraftverk som eskalerer, i sin egen slanke logikk, til en kjærlighetshistorie av dyp ømhet og originalitet, vil denne geniale lofi-fantasi glede de som allerede var begeistret for Lanthimos8217-visjonen i 8220Alps8221 og Oscar - nominert 8220Dogtooth, 8221, mens en stjerneklassisk internasjonal cast burde tegne as-yet-upconverted arthouse auds inn i sin vidunderlige verden. Som i Lanthimos8217 andre funksjoner, blir det bare én gang de komplekse (men fast sementerte) reglene i hans fortellende univers blir tydelige at hans karakterer817 handlinger tilfaller praktisk og psykologisk grunn 8220The Lobster8221 er en film hvor nesten alle scener krever bokmerke, å være intuitivt kryss - referert til på et senere tidspunkt. Den sterke, arresterende pre-krediter-åpner ser en uidentifisert kvinne (Jacqueline Abrahams) kjører agitatedly gjennom en strekning av soggy landsbygd, og stopper plutselig for å skyte et esel i et felt før du går videre. Handlingen blir aldri omtalt i de neste to timene, men det kommer til å inkapslere alle filmen8217s roiling følelsesmessige innsatser i miniatyr. Lanthimos og regelmessig medforfatter, Efthimis Filippou, slipper så liten tid fra å etablere lovene til en verdslig dystopi som ikke ser veldig annerledes ut enn i verden vi lever i nå: en av lavnivå kjøpesentre og litt chintzy resort hoteller, der ekteskap og fremvekst er fortsatt det verdsatte målet med høflig sosial aktivitet. Likevel er kreftene som har tatt en noe mer regimentert tilnærming til sistnevnte institusjon, hvorav enkelte folks straffes aktivt for deres manglende parring. Begrenset til landlige utkanten av en fuktig, ikke-navngitt by, blir de bokstavelig talt jaktet av andre ufestede fanger på hotellet, en aggressivt beige institusjon hvor innsatte får 45 dager for å finne en kompis innenfor sine ledd mdash eller bli omgjort til et dyr av deres valg og utgitt i naturen. Hvis det virker latterlig, har hotellet mdash og, i forlengelse, filmen mdash likevel strenge standarder for hva som utgjør rasjonell og irrasjonell forekomst. Mens ingen smekker et øyelokk på menneskets forvandling til flamingoer, gjelder to-to-to-mandatet til Noah8217s Ark: En ulv og en pingvin kan ikke leve sammen, bestemmer om den ikke-nonsens Hotel-lederen (den fantastiske Olivia Colman) 8220 fordi det ville være absurd.8221 Mottakeren av dette forelesningen er den nye fangen David (Farrell), en mildmannsskikkelig skilsmisse som synes mindre desperat for å sikre en kamp enn noen av hans medreisende mdash, inkludert en ung mann med en limp (Ben Whishaw) og en middelaldrende en med en lisp (John C. Reilly). Kun Farrell8217s karakter er kalt andre blir fakturert utelukkende av deres funksjonshemming, også hovedkriteriet ved hvilken kompatibilitet bestemmes her. Lovers er ikke gjensidig tegnet av sine mest attraktive dyd, Lanthimos ser ut til å argumentere, men av de manglene de gjenkjenner i hverandre. Hvis vanlig myopi eller sårbarhet mot neseblod ser ut til å være tøffe bindinger for å bygge et forhold, er de noe mindre enn felles entusiasmer for meksikansk mat eller lange turer på stranden. Lanthimos8217 konfronterer oppsettet som en strålende allegori for de stadig overfladiske systemene av moderne frieri, inkludert like-for-lignende algoritmer av online dating sites og hot-or-not snap dommer av Tinder. Hvis det urimelige presset på enkelte mennesker mdash spesielt de av en viss alder mdash for å finne fellesskap, har allerede drevet menneskeheten til slike sjeløse måter, er det kanskje scenarioet som er skissert i 8220The Lobster8221. Man tenker tilbake til det verste fallet mareritt av fiction8217s mest fretfulde singleton, Bridget Jones, hvis frykt for å bli funnet 8220fat og alene og halvt spist av Alsatians8221, kan faktisk være vittig (og ganske bokstavelig talt) referert her. Når David8217s siste dunkle forsøk på å tvinge en forening med en kaldhjertet innsats (spilt med hilariously stony relish av Lanthimos regelmessige Angeliki Papoulia) kommer til intet, rømmer han hotellgrunnen bare for å oppdage at samfunnet ikke mindre er tilgivende på den andre siden av den konservative pro-parbarrieren. I skogen faller han inn med en militant oppositionsgruppe som kalles Loners, ledet av Lea Seydoux 8217s unsmiling anarkist, hvis stive regler som forbyder enhver form for romantisk samhandling, er ikke mindre undertrykkende enn idealer fra hotellet. Det er urettferdig å ytterligere unpick Lanthimos og Filippou8217s vakkert strukturerte tangle av poetiske ironier og reverseringer, med unntak av å si at utbetalingen er en gang grusomere og mer rapturøs enn i regissøren8217s tidligere, hardt disiplinerte arbeid. Via karakteren (og gåtefulle narrerende stemmen) av Rachel Weisz 8217s spørsmålet Loner, 8220 The Lobster8221 kaster gradvis sitt kjølige skall, og bygger til en myk følelsefølelse. Lanthimos8217 filmer er slike uberørte oppdragsgivere som er ubemerket bundet av deres dødeligere humor, dobbeltkompositt visuell sammensetning og sterke staver av vold mdash som det aldri synes at hans skuespillere burde ha lov til å gjøre mye mer enn å slå sine regimenterte karakterer. Men igjen overrasker hans fantastiske ensemble med den intrikate menneskelige detaljeringen de oppnår under hans tilsynelatende fjernstyrte styring. Colman er første blant like i en bigscreen-rolle som til slutt krever talent for utsøkt uvitende komedie, hun har gjentatte ganger demonstrert på britisk fjernsyn, men ingen rolle av hvilken som helst størrelse er bortkastet her: Spesielt eter Britcom-utdannet Ashley Jensen et spøkende, skala studie av øde singledom i noen korte scener. Farrell overtar fra den opprinnelig kaste Jason Clarke en gang til å bevise at hodeskuddssårbarheten, i stedet for den raske helten, er hans sterkeste dress som skuespiller han har den porøse bly denne potensielt lufttette konstruksjonen trenger. Skyting stort sett på den vindrevlede, gråflanelkystlinjen Irland8217s County Kerry, Lanthimos8217 favoriserte dp. Thimios Bakatakis er en gang en uvurderlig alliert i å etablere den romlige og sosiale arkitekturen til sin director8217s historieverden. Hans boxy, formelle innramming og bilious fargepalett avslører mye om restriksjonene som gjelder for folket i dem, og det gjør den ryddige, funksjonelle første bleakness av Abrahams8217 produksjonsdesign. Som vanlig skiller Lanthimos en original poengsum til fordel for eksisterende klassiske og pop-komposisjoner, som aggressivt punkterer et ellers tydelig trommende lydlandskap med brutal innvirkning. Beethoven, Shostakovich og Stravinsky setter allikevel fremtredende utseende, men det mest stemningsfulle valget her kan vel være Nick Cave og Kylie Minogue8217s morbid land-gotisk ballad 8220Where the Wild Roses Grow, 8221 med sin klagelige påstand for uhemmet kjærlighet: 8220Vet du hvor vilde roser vokse, så søte og skarlagede og fri8221 Perversely romantisk nesten på tross av seg selv, 8220The Lobster8221 doesn8217t tilbyr svaret, men det antyder at vi fortsetter å lete. Filmanmeldelse: 039The Lobster039 Anmeldt på Cannes Film Festival (konkurrerende), 15. mai 2015. Løpetid: 118 MIN. Produksjon (Hellas-Irland-Storbritannia-Nederland-Frankrike) Film4, Irsk filmstyrelse, Eurimages, Nederlandsk filmfond, Gresk filmsenter, British Film Institute presentasjon av Element Pictures, Scarlet Films, Faliro House, Haut et Court, Lemming Film produksjon sammen med Protagonist Pictures, Limp. (Internasjonalt salg: Protagonist Pictures, London.) Produsert av Ed Guiney, Lee Magiday, Ceci Dempsey, Yorgos Lanthimos. Ledende produsenter, Andrew Lowe, Tessa Ross, Sam Lavendel. Co-produsenter, Christos V. Konstantakopoulos, Leontine Petit, Carole Scotta, Joost De Vries, Derk-Jan Warrink. Regissert av Yorgos Lanthimos. Manus, Lanthimos, Efthimis Filippou. Kamera (farge), Thimios Bakatakis-redaktør, Yorgos Mavropsaridis-musikkleder, Amy Ashworth-produksjonsdesigner, Jacqueline Abrahams kostymedesigner, Sarah Blenkinsop lyd, Mervyn Moore overvåker lydredaktør, Johnnie Burn-opptaksmiksere, Burn, Danny van Spreuwel visuelle effekter veileder, Olivier Cauwet visuelle effekter, BUF stunt koordinator, Giedrius Nagys linje produsent, Cait Collins assisterende direktør, Owen Magee casting, Jina Jay. Colin Farrell, Rachel Weisz, Lea Seydoux, John C. Reilly, Olivia Colman, Ben Whishaw, Ariane Labed, Angeliki Papoulia, Ashley Jensen, Michael Smiley, Jessica Barden. (Engelsk, fransk dialog) Filed Under: It8217 er ganske åpenbart hva korrekturleserne, ad nauseum, forteller oss hva det handler om, det er dystopisk, surrealistisk og resten. Men å HOLDE et publikum å se og engasjere seg i to timer med alle de rød sild (8211not lobster8211) skudd That8217 er testen av en regissør, holder troen på og ikke spiller spill med. publikum. Etter at første premisseposisjonen har satt opp filmen, feiler filmen viseren 95 av tiden, til forskjellige utgangstider følger. Hva skjedde med 8220responsibility8221 fra den granskende virksomheten for å ringe en spade en spade Seriøst en film som fanger frykten og tristheten som arresterer mengder med avsky og skam som tames andre. Ensom i Atlanta søker det samme for triste opplevelser i skogen. sier: Det var veldig morsomt, men kanskje litt for nøyaktig i it8217s satire. Det bummed meg rett i helvete. Sannsynligvis en flott film, skjønt. I8217m ærlig ikke sikker. Linjebestemmelsene var så bevisst stive at det var vanskelig å lese intensjonen til tider. Jeg antar at sannsynligvis var hensikten. Uansett, antar jeg at I8217d anbefaler det. Sannsynligvis ikke til mine mer fremmedgjorte og depressive venner. Jeg lurer på om det ville påvirke meg det samme, var jeg for tiden ikke singel. Kan være. Jeg vil se det igjen en dag da I8217m ikke er så alene. SÅ ALENE. Unnskyld meg mens jeg går til skogen. Jeg må finne kaniner og danse av meg selv mens jeg observerer emus som kanskje eller kanskje ikke har vært Best Buy kundeservice representanter. Jon Sullivan sier: Interessant premiss, men denne skadelige 8220problem8221 er bare relevant for en viss delmengde. Problemet er mindre oppsettkulturen enn reglene for oppsettkulturen. I det virkelige liv, hvem er vaktmesterne til dette konservative hotellet It8217s unge kvinner med mates, hvis eneste oppdrag i livet ser ut til å sette opp sine kvinnelige venner med (vanligvis) det motsatte kjønn. 8220right8221-medlemmene i det motsatte kjønet, selvfølgelig (klærne kledd hunk navigerer gjennom feltet i bildet ovenfor vil ha oppsettkongene som arbeider overtid). Mr. Joe Average har ingen grunn til å bli satt opp av de kvinnelige bordssetterne, da de ikke ser rett på deres imaginære duk. Karakter og karriere er sekundære som ser bra ut i en 3-stykksdrakt, eller lastesko og t-skjorte er avgjørende. (Ms Jane Average står overfor lignende hindringer for å være i 8220 ikke verdt å bli satt opp med en man8221-leir). Dermed blir det satt opp isn8217t et problem for de 75 som ikke ser ut til å være en lokal hook up-stjerne, mye mindre en Hollywood-stud i en indiefilm. Men vi føler oss dårlige for de målrettede få, vi virkelig gjør. Leser noen av de reaksjonære, sint, innlegg her forteller meg at regissøren har rørt en nerve med noen. Denne filmen høres fantastisk ut, men det er bare en film. Ro ned. Jeg tror at folkene som sitter på denne filmen, kan angre på sin monogomus, monotone situasjon. Studiene viser at det viser seg at homofile er like fordomsfulle og forvirret mot polygame ekteskap som straights er. I8217m beklager 8211 denne filmen høres ut som en sløsing med tid og ressurser. Hvor mange millioner ble brukt til å utvikle en plattform for den verdiløse innsikt av en regissør. Hvis man skal være så pretensiøs, får man minst en filosofie grad fra et verdifullt universitet. Mr. Lanthimos 8211 neste gang 8211 skrive et essay. Forfatter Forfatter Let8217s feirer hvordan dette bidrar til å transportere oss til en modig, ny verden hvor våre utdaterte konsepter om liv, ekteskap, Gud og moral endelig blir ødelagt, en gang for alle. Ikke vær oppmerksom på de som sier at samfunnet vårt blir mer hovmodig, dekadent i det ytterste. Nei, fortiden er fullstendig misfornøyd, og bare ved å ødelegge hver eneste siste av det vil vi endelig bli befriet og leve i utopi. Lovlig vitenskap En annen sliten kunstnerisk spytt av film som ses midnatt på slitte campusteatre. Numbnut regissørforfattere som kan finne ut hva den tingen mellom benet deres er for. 8220 For å oppnå verdensregering er det nødvendig å fjerne fra menneskenes sinn deres individualisme, lojalitet mot familietradisjoner, nasjonal patriotisme og religiøse dogmas.8221 8211 Brock Adams, direktør FNs helseorganisasjon It8217s veldig ironisk du eller noen andre ville likestille 8220individualism8221 med 8220nasjonal patriotisme8221, fordi nasjonalisme og alle typer konservatisme forsøker å ødelegge individuelle forskjeller8230. Hvis noen er født i et land, må de være 8220loyal8221 til det landet, for å betrakte folk fra andre land som 8220 ikke en av oss8221 eller til og med deres fiender. Er du klar over hvor kortsynt og ekkelt ditt forsvar av 8220nasjonal patriotisme8221 er Fyren er helt diskriminerende og fremmedgjør oss dødelige som ikke har intelligensen til å forstå hans skjønnhet. Og yet8230I can8217t look away8230 Grunnleggende om Ladder Logic Ladder logikk er grunnlaget for de fleste kontrollfunksjoner Ladderlogic bruker bryter - eller relékontakter for å implementere boolske uttrykk. I år tidligere ble ladderlogikken muliggjort med diskrete reléer og ble noen ganger kalt relélogikk. I dag gjøres de fleste implementeringer ved hjelp av en spesialisert mikroprosessorbasert enhet kalt en programmerbar logikkregulator (PLC). Selv om implementeringsmidlene har endret seg gjennom årene, forblir de grunnleggende konseptene de samme. Logiske funksjoner. Når man studerer logikk, må man begynne med de grunnleggende funksjonene. Inngangsverdier kan kombineres med de logiske OG, OR, og eksklusive ELLER (XOR) - funksjonene (figur 1 til høyre). Logiske porter bruker digital elektronikk for å implementere disse funksjonene. Hver port er faktisk en krets, som typisk består av transistorer og forspenningsmotstander. Som et eksempel inneholder transistor-transistor logikken (TTL) 7408-brikken fire, to-inngang og porte i en integrert krets (IC) - pakke. Disse portene og andre typer på separate IC kan kobles sammen for å implementere et bredt spekter av digital logikk. I tilfelle av stigen logikk, er logiske funksjoner implementert ved å utvikle et stige diagram. Navngitt for likheten til en stige består diagrammet av to vertikale skinner forbundet med flere horisontale løp. Hver skinne er aktivert med en annen spenning, og hver skinne inneholder minst ett element, for eksempel en reléspole eller en indikatorlampe, over hvilken spenningen kan falle. I en stigekrets, er normalt åpne (type A) og normalt lukket (type B) kontakter forbundet for å implementere de logiske funksjonene. Ved å koble to kontakter i serie utføres en AND-funksjon, siden den første og andre kontakten må begge være lukket for å fullføre kretsen. Tilkobling av de samme to kontaktene i parallell utfører en logisk ELLER, siden minst en kontakt må lukkes for å fullføre kretsen. En XOR-implementering for to innganger, som faktisk er (A OG B) ELLER (A OG B) der primærmerket angir en logisk NOT eller inversjon, krever en type A og en type B-kontakt for begge innganger. En reléspole, enten det er en diskret enhet eller en virtuell enhet som etterlignes av PLC-programvare, styrer ett eller flere sett med kontakter. Når en reléspole er aktivert eller plukket opp, stenger dens type A-kontakter nær og dens type B-kontakter åpnes. Omvendt, når spolen er deaktivert eller slått ut, kommer kontaktene tilbake til sin normale tilstand. Innseglingsfunksjon. Mange ganger brukes øyeblikkelige trykknapper til å gi brukerinngang til en kontrollkrets. Hvis en slik bryter brukes som startknapp for en motor, må bryteren forsegles slik at motoren ikke stopper når trykknappen slippes. Dette krever en vei for å utvikle seg rundt bryteren slik at nåværende kan fortsette å strømme etter at bryterkontaktene er åpne. Innseglingsfunksjonen kan forsynes med en reléspole og et enkelt sett med type A-kontakter som vist i den stiplede boksen i figur 2. Når startknappen trykkes, henter SI-reléet og dens type A-kontakter lukker, og gir en nåværende bane etter at startknappen er sluppet. Andre funksjoner. En rekke spesialiserte inngangsenheter, for eksempel temperatursensorer, trykkbrytere, posisjonsindikatorer og strømbrytere, kan gi input til stigenlogikkkretsen. Enheter som timere og tellere kan også legges til for å gjøre mer komplisert logikk mulig. Fig. 2 viser en enkel motorstyringskrets som bare tillater at motoren starter og fortsetter å løpe når smøreoljepumpen løper, minst en ventil er åpen og ingen alarmer eksisterer. Ved å trykke på stoppknappen slippes SI-spolen ut og stopper motoren. Indikatorlamper rød for kjøring, grønn for stoppet, kan også brukes. Denne grunnleggende kontrollkretsen danner grunnlaget for mye mer komplekse kontrollkretser. Elektrisk konstruksjon og vedlikehold Strøm outagemdashtwo ord som holder eller våkner deg om natten. I stedet for å kaste og snu eller forestille seg katastrofescenarier, forberede seg på strømbrudd ved å vurdere risikoen i kraftarkitekturen og beskytte kritiske systemer for å redusere virkningen av kortvarige hendelser. For å sikre at du er forberedt på å foreta tiltak i tilfelle avbrudd, er det best å forstå hvilke systemer som har størst risiko. Til referanse skapte wersquove et eksempel på et risikovurderingsnett som bruker et gjennomsnittlig sykehusmiljø. Mer elektrisk konstruksjon og vedlikehold Ting for Internett (IoT) forbinder alt og alt. Dette enorme teknologiske skiftet påvirker hvordan virksomheten samhandler med datasentrene. Det påvirker også hvor raskt bedrifter kan reagere når et problem oppstår. Last ned denne hvitboken for å lære hvor stor data og analyse som påvirker datasenteret og hvordan du kan imøtekomme behovene til det moderne datasenteret. Mer elektrisk konstruksjon og vedlikehold I USA bruker mellomstrømforsyning (MV) vanligvis uttakbar bryterbryter (WCBS). Tilbaketrekkbare brytere muliggjør regelmessig vedlikehold og gir en lett synlig bekreftelse av kretsisolasjon, men til en kostnadsmdash som har avtagbare deler, og at innføringen og uttak av brytere kan resultere i muligheten for lysbuefall. Modern bryterbryter (FCBS), som bruker svært pålitelige og praktisk talt vedlikeholdsfrie støvsugere og støvsugere, eliminerer denne bekymringen og introduserer andre mulige fordeler. Mer

Comments